Flexservice bij Sunny Cars

November 12, 2020
Sluit je de Flexservice van Sunny Carsaf bij boeking van je autohuur, dan zit je nergens aan vast. Mocht je onverhoopt je boeking willen annuleren, dan betaal je alleen de kosten van de Flexservice en worden de reguliere annuleringskosten niet in rekening gebracht, ongeacht de reden van annulering.

Thalys versoepelt voorwaarden corporate fares

November 12, 2020
Thalys heeft haar Corporate Fares programma tijdelijk opengesteld voor iedere organisatie, waarbij de minimale bestedingsdrempel komt te vervallen. Eerder meldden we dat de actie geldig was tot 31 oktober maar inmiddels is de actie verlengd tot 30 november a.s.

Douaneregels wijzigen per 1 januari bij terugkeer uit het Verenigd Koninkrijk

November 12, 2020
Vanaf 1 januari 2021 wijzigen de douaneregels wanneer je terugkeert uit het VK. Vanaf dat moment gelden de douaneregels voor bestemmingen buiten de EU.

Sportreizen: een vak apart! Zo doen wij dat

October 26, 2020
Sportreizen zijn een vak apart vanwege het ad hoc karakter en de bijzondere doelgroep. Maar hoe zit het in elkaar en wat doen wij precies?

KLM tickets inwisselbaar voor een refundable voucher

September 15, 2020
Bij KLM kunnen alle vliegtickets voor een refundable voucher worden ingewisseld Vanaf nu mogen KLM klanten kosteloos en ongeacht de reden een refundable voucher aanvragen voor KLM vliegtickets met een gepland vertrek voor of op 31 Maart 2021. Klanten hebben vervolgens de keuze om met deze voucher e

KLM scherpt 'mondkapjesbeleid' aan

September 15, 2020
Het dragen van gezichtsbescherming aan boord is al geruime tijd verplicht bij KLM. Per 21 september worden de regels omtrent het dragen ervan verder aangescherpt. Zo gold voor Intercontinentale vluchten dat een mondkapje na 4 uur vervangen diende te worden, of eerder als een masker vies of vochtig i

UBI: een completer en gebruiksvriendelijker boekingsplatform

September 14, 2020
De wat, waar, waarom en hoe van ons nieuwe boekingsplatform.Hoe handig zou het zijn als je 24/7 vluchten, accommodatie en vervoersopties kon vinden, vergelijken en boeken? Dan hebben we goed nieuws... met trots lanceren wij onze nieuwe innovatie; een klantgericht boekingsplatform voor bedrijven!

Schiphol verplicht mondkapje

September 07, 2020
Vanaf maandag 7 september geldt een mondkapjesverplichting op Schiphol. Het mondkapje is verplicht in alle passagiersgebieden van de luchthaven en geldt voor reizigers en medewerkers, van Schiphol Plaza tot aan het vliegtuig.

Amerikaanse airlines schrappen wijzigingskosten

September 04, 2020
United Airlines, Delta en American Airlines schrappen per direct de wijzigingskosten voor binnenlandse vluchten. Door reizigers meer flexibiliteit te bieden, hopen de airlines dat meer reizigers tickets zullen gaan boeken. 

Schiphol opent Privium ExpressLounge

September 04, 2020
Schiphol heeft een nieuwe Privium ExpressLounge geopend. Privium Plusleden hebben nu ook in het Schengengebied toegang tot een lounge, waar zij kunnen werken of relaxen met een hapje of drankje. Privium ExpressLounge is dagelijks geopend van 6.30 uur tot 13.00 uur en is te vinden aan het begin van

Wijziging in API gegevens bij reizen naar de USA

September 02, 2020
Vanwege COVID-19 is er een wijziging in de API-informatie die voor vertrek moet worden doorgegeven. Zo dient een telefoonnummer waarop de reiziger tijdens zijn of haar verblijf in de USA bereikbaar is te worden toegevoegd, evenals een geboortedatum en mailadres. Een verblijfadres toevoegen is option

Eurostar vanaf 26 oktober rechtstreeks tussen Amsterdam en Londen

August 27, 2020
Eurostar, de hogesnelheidstrein tussen het Europese vasteland en het Verenigd Koninkrijk, zal vanaf 26 oktober rechtstreeks van en naar Nederland zullen rijden. Reizigers hoeven dan ook op de heenreis naar Londen niet meer over te stappen in Brussel. De reistijd bedraagt iets meer dan vier uur vanaf

Persbericht

August 26, 2020
Uniglobe Travel introduceert UBI, hét nieuwe online boekingsplatform voor het MKB

UNIGLOBE Two Travel is vernieuwd

August 25, 2020
UNIGLOBE Two Travel heeft een nieuwe branding en er zit meer achter ons logo dan je zou denken... Lees over het proces en de betekenis.

Poznan in Polen nieuwe bestemming KLM

August 19, 2020
Met ingang van 25 oktober 2020 vliegt KLM dagelijks naar de Poolse stad Poznan. Poznan ligt in het westen van Polen aan de rivier de Warta en is de vijfde grootste stad van het land. Het is een belangrijke handels-, industrie- en universiteitsstad. Voor KLM is het de vijfde bestemming in Polen naast

Dit is hoe wij nét dat stapje extra zetten tijdens deze dynamische tijden

August 19, 2020
De (zakelijke) reiswereld heeft ontzettend veel veranderingen meegemaakt door corona. Wat is er precies veranderd en hoe pakken wij dit op? - Lees de blog -

Wereldwijde UNIGLOBE survey: de effecten van het coronavirus op de zakelijke reiswereld

July 21, 2020
In juni voerde Uniglobe een wereldwijd onderzoek uit onder bijna alle Uniglobe klanten naar de effecten van corona op zakelijk reizen.

De toekomst van zakenreizen: shift van comfort naar welzijn

June 11, 2020
Er is de afgelopen tijd een hoop veranderd in de (reis)wereld. Reisveiligheid en bedrijfsrisico staan nu voorop in de nieuwe reiswereld. Comfort heeft plaatsgemaakt voor welzijn als prioriteit. Welke impact heeft dit allemaal op de toekomst van zakelijk reizen? Lees de blog >>

United Airlines introduceert Ready to Fly Gezondheidszelfcheck

June 11, 2020
United Airlines vraagt haar passagiers om tijdens het incheckproces zelf een gezondheidscheck uit te voeren door middel van een zgn. "Ready-to-Fly' vragenlijst. Na de vragenlijst positief te hebben doorlopen ontvangt men een instapkaart op de luchthaven.

Hertz verlengt Hertz Gold Plus Rewards status

June 10, 2020
In verband met de coronapandemie komt autoverhuurder Hertz haar klanten tegemoet door de status in het loyaliteitsprogramma Hertz Gold Plus Rewards® te verlengen tot 31 januari 2022. Daarnaast zullen punten die verlopen tussen 13 maart en 30 juni van dit jaar verlengd worden tot 31 december 2020.