United Airlines introduceert Ready to Fly Gezondheidszelfcheck

June 11, 2020
United Airlines vraagt haar passagiers om tijdens het incheckproces zelf een gezondheidscheck uit te voeren door middel van een zgn. "Ready-to-Fly' vragenlijst. Na de vragenlijst positief te hebben doorlopen ontvangt men een instapkaart op de luchthaven.

Hertz verlengt Hertz Gold Plus Rewards status

June 10, 2020
In verband met de coronapandemie komt autoverhuurder Hertz haar klanten tegemoet door de status in het loyaliteitsprogramma Hertz Gold Plus Rewards® te verlengen tot 31 januari 2022. Daarnaast zullen punten die verlopen tussen 13 maart en 30 juni van dit jaar verlengd worden tot 31 december 2020.

KLM voegt meer bestemmingen toe aan netwerk

June 03, 2020
KLM zal in juli het routenetwerk verder uitbreiden. Vergeleken met juni wordt het aantal vluchten met meer dan 60 procent verhoogd

Wellness Ambassador aan boord van Etihad

June 03, 2020
Etihad Airways introduceert een nieuw gezondheids- en hygiëneprogramma, waarbij zgn. Wellness Ambassadors aan boord een aanvulling zijn op het cabinepersoneel en passagiers advies en informatie geven over de hygiëne- en veiligheidsmaatregelen die tijdens de reis zijn geïmplementeerd.

Privium ClubLounge weer open

June 02, 2020
De Privium ClubLounge op Schiphol is weer geopend. Vanwege de coronacrisis was deze tijdelijk gesloten.

Flexibel, flexibeler, flexibelst

May 28, 2020
Veel van onze partners bieden in deze tijd extra flexibiliteit aan of tijdelijke producten om aan de veranderde vraag te kunnen voldoen.

KLM introduceert vluchtstatus tracker

May 28, 2020
KLM introduceert een handige tracker waarmee passagiers eenvoudig alle beschikbare vluchten van en naar Amsterdam kunnen checken.

United Airlines introduceert CleanPlus

May 28, 2020
United Airlines introduceert United CleanPlus, een nieuwe standaard in het schoonmaken. Door nieuwe protocollen in schoonmaak, veiligheid en social distancing te introduceren, kunnen reizigers met meer vertrouwen op reis gaan.

Flexibel je auto retourneren bij SIXT

May 28, 2020
Omdat plannen snel kunnen veranderen, vooral als je zakelijk reist, introduceert SIXT de Flexi Return Guarantee. Hiermee geniet je de vrijheid om het voertuig wanneer dan ook bij een SIXT-vestiging te retourneren.

Reishygiëneset bij Emirates

May 28, 2020
Wie met Emirates vliegt, krijgt bij de check-in een gratis reishygiëneset uitgereikt. In de set vind je diverse items, zoals mondkapjes en antibacteriële doekjes, die een aanvulling zijn op de maatregelen die al door de airline zijn genomen om reizigers een veilige vlucht te bieden.

Passie voor je vak: wat jouw business travel consultant zo leuk vindt aan haar vak

May 04, 2020
“Wat maakt het vak van een Business Travel Consultant zo bijzonder? Ingrid aan het woord over haar vak en passie hiervoor. #TWOtoTRAVEL #TipTwoTravel #WijZijnUNIGLOBE #TravelWell

Wat doen wij in het geval van een crisissituatie?

April 09, 2020
De reiswereld staat op zijn kop nu het corana-virus is uitgebroken. Maar wat gebeurt er nu eigenlijk achter de schermen? In deze situatie is snel schakelen en proactief handelen het allerbelangrijkst. In dit artikel nemen we je mee door het proces van het anticiperen op crisissituaties.

Waarom je de blogs van UNIGLOBE Two Travel zou moeten lezen

February 10, 2020
Als je dacht dat onze blogs alleen nuttig waren voor reizigers, dan bewijzen we in dit artikel het tegendeel!

Onze allerbeste blogs van 2019

January 29, 2020
Welke blogs werden het beste gelezen in 2019? We zetten de 5 populairste blogs op een rijtje voor je.

Wijs op Reis

January 22, 2020
Omdat een goede voorbereiding op een reis naar het buitenland een groot verschil kan maken, starten het ministerie van Buitenlandse Zaken en de Douane een gezamenlijke campagne gericht op de Nederlandse reiziger: Wijs op Reis.

Aeromexico meest punctuele airline op Mexico-Stad

January 16, 2020
Met in totaal 84.389 uitgevoerde vluchten in 2019, is Aeromexico uitgeroepen tot de meest punctuele airline op de luchthaven van Mexico-Stad: Aeropuerto Internacional de la Ciudad de México. De cijfers zijn gebaseerd op de statistieken van FlightStats.

Deze noodsituaties kun je gelukkig gemakkelijk zelf oplossen

December 23, 2019
Hoe kun je bepaalde noodsituaties gemakkelijk zelf oplossen en wanneer schakel je onze rescueline in?

Keurmerken om financieel risico te beperken

December 15, 2019
Wat gebeurt er eigenlijk als een reisorganisatie failliet gaat? We vertellen over de belangrijkste keurmerken en instanties die hiermee te maken hebben.

KLM opent vernieuwde Crown Lounge

December 03, 2019
28 november werd de non-Schengen KLM Crown Lounge geopend na een grondige renovatie. De lounge biedt o.a. 1500 zitplaatsen, comfortabele slaapcabines, douches en restaurant Blue onder signatuur van Joris Bijdendijk.

4 tips voor een snelle offerte

November 26, 2019
Wat kun jij als bedrijf doen om het boekingsproces vlotter te laten verlopen? Deze 4 tips maken het boekingsproces een stuk rapper.