Waarom je de blogs van UNIGLOBE Two Travel zou moeten lezen

February 10, 2020

Wij denken dat we jouw reisbeleid en alles omtrent zakenreizen zo efficiënt kunnen laten verlopen, en wel op de manier die ook passend is bij jouw bedrijf. Daarbij geloven we dat het altijd beter kan. Dat is waarom we doen wat we doen. Hoe we dit doen? Dat verschilt, maar blogs spelen hier zeker een rol in. Want waarom schrijven we onze blogs eigenlijk en wie heeft er iets aan? En belangrijker: wat is de toegevoegde waarde?

Het doel van onze blogs

Zakelijke reizen en processen zo efficiënt mogelijk te laten verlopen, dat doen we dus op verschillende manieren. In elk geval staat persoonlijk contact centraal, omdat we het belangrijk vinden om aan jouw persoonlijke wensen te voldoen. Dat proberen we te vertalen in onze blogs. Een andere ‘how’: we hebben de ambitie om nét dat stapje extra toe te voegen en zo verwachtingen te overtreffen. Ook dit uit zich weer op meerdere manieren, waarvan blogs er één is. Met onze blogs willen we laten zien hoe wij zorgen voor efficiëntie en transparantie in je zakelijke reismanagement - in de breedste zin van het woord.

Met de blogs willen we je uitgebreid informeren over alles in de zakelijke reisbranche. Daarin nemen we ontwikkelingen binnen ons bedrijf mee, maar ook alles omtrent de reiswereld die van toepassing is op zakenreizen. Aan de ene kant willen we vlotte, korte en leuke artikelen schrijven die je met plezier leest. Aan de andere kant zit er een informatief aspect aan. Door middel van onze blogs willen we namelijk dat jij op de hoogte blijft van de trends en ontwikkelingen en voorop loopt qua zakelijk reizen, bijvoorbeeld door je uitgebreid te informeren over het reisbeleid of comfortabel reizen. Soms zijn het tips die je direct toe kunt passen of die de reiziger goed kan gebruiken en een andere keer is het meer achtergrondinformatie. Zo divers mogelijk, dus!


Onze blogs zijn zeker niet alleen voor reizigers!

Hoewel onze blogs soms over het reizen zelf gaan en het dus lijkt alsof het voor de reiziger is geschreven, focussen we ons eigenlijk op de HR-personen binnen het bedrijf. Een blije reiziger is natuurlijk heel fijn voor de reiziger zelf, maar het is ook goed voor het bedrijf zelf. Een tevreden werknemer zal namelijk productiever zijn, meer werkgeluk hebben, loyaler zijn en dus uiteindelijk ook een betere werknemer voor het bedrijf zijn. Comfortabel en efficiënt reizen kan hier een belangrijke rol in spelen. Daarom zijn de blogs gericht op de reizigers ook belangrijk voor de HR-afdeling. Andere blogs gaan weer overduidelijk over het regelen van een zakenreis, zoals de artikelen over het reisbeleid of de verschillende klassen binnen een vliegtuig. Ons einddoel: de HR-managers meer inzicht geven in alles wat er bij zakelijk reizen komt kijken.


Dit heb jij aan de blogs

We schrijven dus niet alleen maar blogs om maar content te creëren; we hebben een duidelijk doel voor ogen en zetten onze blogs in om dat te bereiken. Daar zit dan ook de toegevoegde waarde van onze blogs in. Uiteindelijk zorgen deze blogs voor meer inzicht in de zakelijke reiswereld en dan vooral wat er komt kijken bij zakelijk reizen. Zo kunnen we dit samen beter, sneller en efficiënter organiseren en dit zorgt voor een goed reisbeleid en meer tevreden werknemers. Met onze blogs bieden we dus handvatten om de processen rondom zakenreizen te optimaliseren.


Waar willen jullie over lezen?

Persoonlijk contact staat centraal bij ons en daarom nemen we jouw mening graag mee. Recent schreven we al een artikel met de 5 bestgelezen blogs van 2019. In 2020 willen we jouw mening nog meer meenemen in onze blogs. Zo kunnen we content schrijven die aanspreekt en ook nuttig is. Laat ons daarom via een van onze contactkanalen weten waar jij graag meer over wilt weten en dan wijden we daar graag een blog aan!